before Herbalife

before Herbalife

after Herbalife

after Herbalife

everyone connect with tokio hotel

Sunday, April 18, 2010



tarikh
: 1 mei 2010
tempat: central park avenue,1 utama
artis: tokio hotel

fakta;

Jejaka dari german(abg2 sy..hahaha) iaitu Bill Kaulitz,Tom Kaulitz,(K-rie Kaulitz??),Georg Listing,Gustav Schafer bakal ke Malaysia tanggal 1 Mei ini untuk menghiburkan para penggemar mereka dengan lagu2 lama dan baru mereka. Satu kejutan juga apabila grup ternama jerman ini turun menghiburkan mereka di serata asia dan ini merupakan kali pertama mereka menjejakkan kaki di malaysia.. Konsert yang dibawakan khas oleh TM ini bakal berlangsung pada hari pekerja dan lebih menggembirakan hati para penggila mereka lagi apabila konsert ini merupakan konsert percuma. Pasti ramai yang mahu melihat dengan lebih dekat gaya rambut vokalis grup ini yang sering tampil berani dan kreatif(kot??)

test mata korang

Saturday, April 17, 2010



cuba korang tgk betul2
apa yg korang nampak?
ade yg kate helikopter..ade yg kate kamen rider..
macam2 r...pandai2 r korg tgok sendiri...
hakhak~(^_=)

kenangan di hospital~

Wednesday, April 14, 2010













Nielah adiah dari nurse ospital...
spesel katenyer...
hahaha..
papepown...
akan ku simpan...
wat kenangan...
diorang suke gile kacau ku kat sane...
nk bsendirian pon x snang..
ahaha~...
leteyh la pasnie...
ari2 kene pegi cuci kat klinik....
kena ulang-alik lak tue.....
hmmmm~~ (>_=)

penantian~!!


dah 3 hari masuk wad...
fuhh...boring tahap gaban~
tgahari td leyh blik...
hepi giler2...
rase bosan lak bile x menaip...
walaupom sakit...smangatku masih utuh...
hehe...(>_<)


my faveret song [with download link]

Thursday, April 8, 2010


alesana- apology (acoustic)
click here

the devil wears prada-louder than thunder
click here

owl city-fireflies
click here

dariku untukmu

Saturday, April 3, 2010



Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang

Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Thursday, April 1, 2010


kenangan di PTPL

swaktu kawan2 sdang menuggu result SPM...haku seorang yg terlalu smangat nk blajar lagi...dalam diam...haku menuntut di kolej PTPL kuala terengganu....blaja grafik design...minat la katekan...
kat sane haku jumpa ngan kwn2 yg sekepala dganku...
haku rindu korang sume....walaupon haku dah berenti...
kawan tetap diutamakan...huhuhu...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

back to top