before Herbalife

before Herbalife

after Herbalife

after Herbalife

ApAbiLa KeBosAnaN MeLaNda

Friday, April 23, 2010

ape aku ngan kwn2 buat bile boring2..ahaha..



hahaha...
dont try this at home...
wa xper..hahaha

update: gmbar try edit..muahahaha



>>>oh datuk! mekaseyh2(haha)

Thursday, April 22, 2010


AMARAN : tidak sesuai untuk ibu mengandung dan lemah jantung
...



ni baru mukaddimah nie...ni ha agie satu...
bace la pelan2...
hahahaha




skang korg da bace....cepat undi...yg mane satu layak
mendapat gelaran esei of the year??
hahaha

[HOT]cerita yg seram tahap ekstreme (haha)

Tuesday, April 20, 2010


AMARAN: jangan baca ketika bersendirian
.




kan wa dah ckp jgn bace sorg2 der..takut ler tu...

hahaha...

sayangilah mata anda

Monday, April 19, 2010



mata adalah yang permata yang tidak ternilai...
sayangilah mata anda...dapatkan terapi mata anda di gmbar ini (haha)
(kalo x jelas..klik gbr utk lebih detail)...
sebenarnye...dlm gmbar nie ade 2 objek..teka apakah itu...
hehehe...

tips utk der2 sume; julingkan mata anda...hehe

Adnan Semp-it the movie( with mediafire download link)

Sunday, April 18, 2010


Language : Malay
Subtitle : Malay

Sinopsis
Mengisahkan Adnan, seorang mat rempit yang berusia lingkungan 27 tahun. Adnan atau lebih dikenali sebagai Nan Sempit di kalangan rakan-rakannya adalah seorang anak yatim piatu yang dibela serta dijaga oleh makciknya sejak kecil selepas kematian ayahnya. Namun dia berhijrah ke Kuala Lumpur kerana tidak mendapat kasih sayang dan layanan yang baik dari keluarga makciknya. Di ibu kota, Adnan tinggal bersama Macha, abang saudaranya dan menjadi tempat dia meluahkan rasa hati. Dia mula hidup di Kuala Lumpur dan bekerja sebagai mat despacth di sebuah syarikat swasta dan menyimpan perasaan pada bosnya,Nadia.( layan citer nie la der..hehe)


Adnan.Sempit.2010.DVDRip.XviD-TeaMarYzs
Format : RMVB
File size : 700 MiB
Duration : 1h 25mn
Overall bit rate : 1140 Kbps
Video
Format : MPEG-4 Visual
Bit rate : 1027 Kbps
Width : 720 pixels
Height : 400 pixels
Display aspect ratio : 16/9
Frame rate : 25.000 fps
Resolution : 8 bits
Colorimetry : 4:2:0
Scan type : Progressive
Audio
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Codec ID : 55
Codec ID/Hint : MP3
Duration : 1h 25mn
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 99.8 Kbps
Minimum bit rate : 128 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 48.0 KHz
Resolution : 16 bits
Encoding settings : ABR

part 1-
http://www.mediafire.com/download.php?5n3wmelg3jd

part 2-
http://www.mediafire.com/download.php?nwezyq5kjly


Password :
fuiyo.net

credit to team aryzs

everyone connect with tokio hotel



tarikh
: 1 mei 2010
tempat: central park avenue,1 utama
artis: tokio hotel

fakta;

Jejaka dari german(abg2 sy..hahaha) iaitu Bill Kaulitz,Tom Kaulitz,(K-rie Kaulitz??),Georg Listing,Gustav Schafer bakal ke Malaysia tanggal 1 Mei ini untuk menghiburkan para penggemar mereka dengan lagu2 lama dan baru mereka. Satu kejutan juga apabila grup ternama jerman ini turun menghiburkan mereka di serata asia dan ini merupakan kali pertama mereka menjejakkan kaki di malaysia.. Konsert yang dibawakan khas oleh TM ini bakal berlangsung pada hari pekerja dan lebih menggembirakan hati para penggila mereka lagi apabila konsert ini merupakan konsert percuma. Pasti ramai yang mahu melihat dengan lebih dekat gaya rambut vokalis grup ini yang sering tampil berani dan kreatif(kot??)

test mata korang

Saturday, April 17, 2010



cuba korang tgk betul2
apa yg korang nampak?
ade yg kate helikopter..ade yg kate kamen rider..
macam2 r...pandai2 r korg tgok sendiri...
hakhak~(^_=)

kenangan di hospital~

Wednesday, April 14, 2010













Nielah adiah dari nurse ospital...
spesel katenyer...
hahaha..
papepown...
akan ku simpan...
wat kenangan...
diorang suke gile kacau ku kat sane...
nk bsendirian pon x snang..
ahaha~...
leteyh la pasnie...
ari2 kene pegi cuci kat klinik....
kena ulang-alik lak tue.....
hmmmm~~ (>_=)

penantian~!!


dah 3 hari masuk wad...
fuhh...boring tahap gaban~
tgahari td leyh blik...
hepi giler2...
rase bosan lak bile x menaip...
walaupom sakit...smangatku masih utuh...
hehe...(>_<)


my faveret song [with download link]

Thursday, April 8, 2010


alesana- apology (acoustic)
click here

the devil wears prada-louder than thunder
click here

owl city-fireflies
click here

dariku untukmu

Saturday, April 3, 2010

video

Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang

Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Thursday, April 1, 2010


kenangan di PTPL

swaktu kawan2 sdang menuggu result SPM...haku seorang yg terlalu smangat nk blajar lagi...dalam diam...haku menuntut di kolej PTPL kuala terengganu....blaja grafik design...minat la katekan...
kat sane haku jumpa ngan kwn2 yg sekepala dganku...
haku rindu korang sume....walaupon haku dah berenti...
kawan tetap diutamakan...huhuhu...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

back to top